پروژه های شرکت

taj
aparattelegraminstagramwhatsup
 ورق گلخانه

ورق گلخانه

ورق های پلی کربنات در رنگ های مات و یا شفاف و به صورت ساده و یا چند جداره در بازار موجود است و در میان ورق های شفاف، چند جداره ای، تک جداره ای کرکره ای و رولی به عنوان پوشش رایج گلخانه استفاده می‌گردد
پنج شنبه بیست و هفتم آبان ۰۰
 ورق اکریلیک

ورق اکریلیک

ورق های اکریلیک به دلیل خواص فوق العاده دربرابر تغییرات دمایی محیط و شرایط جوی مقاوم بوده و نسبت به شیشه های معمولی از درصد جذب رطوبت کمتری برخودار هستند و در برابر شوک های حرارتی مقاوم تر از شیشه و درصورت شکستگی دارای سطح تیز و برنده نمی‌باشند.
یکشنبه بیست و سوم آبان ۰۰
 ورق کریستال

ورق کریستال

ورق کریستال ورقی شفاف با درصد بلورین بالا بوده که می‌تواند به عنوان جایگزینی مناسبی ارزان قیمت برای دیگر پلاستیک های شفاف استفاده شود، نام تجاری این ورق پلاستیک کریستال نام گذاری شده و کریستال در صنایع ساختمان به عنوان سقف کاذب، در صنایع یخچال سازی، صنایع تزیینی و … استفاده می‌شود؛ این ورق کریستالی و شکننده است و همچنین مقاومت آن در برابر UV پایین بوده و فقط برای کاربردهای داخلی مناسب است.
یکشنبه بیست و سوم آبان ۰۰
 ورق پلی کربنات تخت

ورق پلی کربنات تخت

ورق پلی کربنات تخت دارای شفافیت بالا، وزن پایین، مقاومت بالا در برابر ضربه و در برابر گرما مقاومت دارند، از لحاظ حرارتی عایق هستند و فرآیند شکل پذیری فوق العاده ای دارند.
سه شنبه هجدهم آبان ۰۰
 ورق پلی کربنات دو جداره

ورق پلی کربنات دو جداره

ورق پلی کربنات دو لایه با نام دیگر پلی کربنات رنگی کاربردهایی مانند قرار گیری در سقف نورگیر، گلخانه ها و تراس دارند.ورق های دو جداره پلی کربنات دارای ضخامت های 4 الی 10 میلی متری هستند و ابعاد استاندارد 210 در 600 سانتی متر است.
سه شنبه هجدهم آبان ۰۰
 ورق پلی کربنات

ورق پلی کربنات

پلی کربنات با اسم لاتین (polycarbonate) جز خانواده پلیمرهای ترموپلاستیک هستند ورق های پلی کربنات در صنعت قالب سازی و تغییرات حرارتی کاربرد دارند، از ورق های پلی کربنات به صورت گسترده در صنایع شیمیایی نوین استفاده میشود.
سه شنبه هجدهم آبان ۰۰
menusearch
pooshesh-imen.ir